divendres, 19 de juny del 2020

INVOCACIÓ DÈVICA


Un dia indeterminat, entre la primavera i l’estiu del 1992, llegint un llibre sobre angeologia em preguntava com podia contactar o ser receptiu a aquestes energies i enriquir-me d’aquesta experiència. Aleshores vaig sentir un xiuxiueig com si de dins meu em convidessin a escriure i a utilitzar aquesta invocació per entrar en contacte i rebre la lluminosa influència d'aquests sers tan especials.




INVOCACIÓ DÈVICA


Oh sers celestials,
àngels i arcàngels,
serafins i querubins,
deves de tota condició,
jo us saludo, missatgers de l’Altíssim,
fills de la Llum.


Davalleu fins les nostres estances humanes,
feu visible la vostra subtilesa corpòria,
i ompliu de la vostra llum
les nostres consciències.


Oh vosaltres
reis de l’Èter,
esclariu els nostres laberints mentals,
calmeu les intempestuositats
de la nostra vida emocional,
i doneu-nos la vostra amistat.
Deixeu-nos participar
de la vostra
original bellesa,
vosaltres que esteu
en l’origen inspiratiu
de totes les formes belles.


Inspireu-nos una vida
plena de bondat i harmonia,
oh vosaltres,
gràcils germans experimentats
en el camí
de l’evolució.