dilluns, 27 de juliol del 2020

AFIRMACIÓ PER A LA INTEGRACIÓ A L’INICI DE LA MEDITACIÓ



Els meditadors habituals saben com n’és d’important assolir un cert grau d’integració psicològica per tal que la meditació esdevingui un instrument adequat que faci possible el contacte i relació amb l’Ànima o Jo superior.
Integrar els aspectes físic, emocional i mental en una personalitat bella i harmoniosa és un requisit previ per tal que aquest contacte i relació s’estableixi i sigui viscut amb plenitud,
Quan els aspectes físic, emocional i mental assoleixen aquesta integració i harmonia esdevenen un receptacle apropiat per a les energies de l’Ànima, que per la seva naturalesa subtil i lluminosa necessiten d’una ment neutra i transparent per tal que la consciència habitual les pugui rebre i integrar.
Vaig escriure aquesta afirmació per a mi i per a uns amics per recitar-la al principi de la meditació. Per fer-la plenament efectiva és necessari anar-la visualitzant mentre la recitem, amb els ulls clucs.
Així, mentre diem “La teva Llum daurada davalla fins el meu cervell” visualitzem aquesta llum com efectivament “davalla” des de la dimensió espiritual i penetra i s’escampa per tot el nostre cervell, alhora que sentim la seva energia i el seu poder expansiu.
Fent-ho així s’activa automàticament una Llei fonamental que diu que “l’energia segueix al pensament”, i d’aquesta manera en acabar l’afirmació –que és també una invocació a la presència de l’Ànima en la nostra consciència- totes les parts que formen la nostra persona s’hauran transformat en un calze daurat i refulgent, vibrant d’anhel, i preparat per a rebre allò que el nostre ser diví ens vulgui transmetre, o vulgui transformar en nosaltres mitjançant aquesta alquímia sagrada que és el seu contacte i relació.
Diu així:



La teva Llum daurada
davalla fins el meu cervell
i un raig de sol
il·lumina la meva ment;
recollit en el més alt silenci
la flama del discerniment
em manté atent
a la teva veu.

La teva Llum daurada
davalla fins el meu cor
i un raig de sol
l’inflama del teu amor;
i des del més íntim de la cripta del cor
alço un cant de joia a la teva Presència.

La teva Llum daurada
davalla fins el meu cos
i per la teva Gràcia
tot ell es commou,
fins a esdevenir un centre
de força
que en el món
la teva Obra realitza.

La teva Llum daurada
fa d’ells un tot integrat
i un canal perfecte
per a la manifestació
de la Llum i l’Amor divins.